Regulamin sklepu

I. Złożenie i przyjęcie zamówienia

§ 1

Sprzedaż produktu odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania, po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia, poprzez formularz.
Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

§ 2

W celu zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą, Klient po wyborze produktu  powinien kliknąć przycisk “Przejdź do sklepu” i dodanie swojego wyboru do koszyka. Produkty znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych produktów, usunięcia znajdujących się tam produktów, a także rezygnacji ze składanego zamówienia.
Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów, jakie Klient chce zamówić, należy kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”
Na tym etapie Klient wybiera adres dostawy oraz ma możliwość wskazania dodatkowych uwag do zamówienia. Jeżeli Klient posiada już Konto, wówczas może się na nie zalogować poprzez wybór przycisku „Zaloguj się”. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie dla celów złożenia zamówienia może je założyć, przeprowadzając procedurę rejestracyjną stosownie do postanowień

§ 3.

Następnie należy wybrać sposób dostawy i płatności, które są wskazane w paragrafie poniższym.
Wskazane w koszyku produkty wraz z podaniem ich cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem, stanowią skierowaną do Klienta przez Sprzedawcę ofertę zakupu tych produktów. Klient z chwilą kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie” akceptuje ofertę Sprzedawcy, co skutkuje zawarciem umowy. Następnie, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem warunków zawartej umowy.
W przypadku wyboru sposobu płatności: „Szybki przelew online PayU” albo „Płatność za pośrednictwem serwisu PayPal”, Klient po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie” zostanie przekierowany na stronę podmiotu operatora systemu PayU albo PayPal. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe.

II. Dostawa i płatności

§ 1

Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostępne są następujące sposoby płatności: płatność za pośrednictwem serwisu PayU, PayPal lub przelew tradycyjny. Dopuszczalną formą sposobu dostawy jest przesyłka kurierska oraz przesyłka Pocztą Polską.
Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Koszty związane z realizacją płatności i dostawą produktu ponosi Sprzedający. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości dokonanego zakupu.
Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zapłaty na konto olakino. W szczególnych przypadkach, jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy niż 10 dni, Olakino kontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i jego przyczynie.

§ 2

Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży, zgodny z przepisami podatkowymi.

§ 3

Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.

Przykładamy wielką wagę do bezpieczeństwa transakcji oraz chronimy Państwa dane. Przestrzegamy obowiązujących zasad zgodnie z którymi Klient ma prawo do zrezygnowania z zakupu w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

WAŻNE

Przesyłki nadajemy w trybie chronionym oraz ubezpieczone. Produkty są odpowiednio zapakowane, by nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu. Otrzymasz numer nadania przesyłki. 

Jeśli odbierając paczkę zauważysz widoczne ślady uszkodzenia (dziury, złamania itp.), zgłoś to kurierowi i w jego obecności spisz protokół reklamacyjny. Należy w nim szczegółowo opisać rodzaj i miejsce uszkodzenia. Protokół musi zostać podpisany przez kuriera i jest niezbędny do złożenia reklamacji.